یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قب

حوزه / حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه آمریکا نفوذ خودش در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن را از دست داده است، گفت: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا جبهه حق و مقاومت در منطقه بیش از پیش علیه استکبار فعال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل که در مصلای این شهر برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان با هیچکدام از گزینه‌هایشان موفق نشدند فلسطین را از روی کره زمین محو کنند، اظهار داشت: اسرائیل علیرغم گذشت ۷۵ سال نه تنها با حمایت غربی‌ها نتوانسته نقشه خودشان را عملی کنند، بلکه خودشان در حال محو شدن هستند.

امام جمعه آران و بیدگل، عملیات طوفان الاقصی را موجب بیداری مردم جهان بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: دلیل حمایت سردمداران آمریکا و کشورهای غربی از اسرائیل به‌خاطر این است که این رژیم در حال فروپاشی است.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه امروز دیگر غزه تنها نیست و تمام دنیا از مردم این باریکه حمایت و دفاع می‌کنند، یادآور شد: امروز علاوه بر مقابله جبهه‌های مقاومت سوریه، لبنان، عراق و یمن، مردم دنیا نیز انزجار خودشان را از این رژیم کودکش اعلام می‌کنند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه اسرائیلی‌ها باورشان نمی‌شد دریای سرخ و باب المندب برایشان نا امن شود، اظهار کرد: ایران مقتدر به عنوان محور اصلی مقاومت هنوز حرکت ظاهری خودش را آغاز نکرده است.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه دشمنان مردم غزه را از شهادت نترسانند، چرا که شهادت بر اساس فرهنگ اسلام برای ما افتخار است، گفت: اگر این شهادت‌ها را در خرمشهر، آبادان و سایر جبهه‌ها نداشتیم، امروز امنیت نداشتیم.

امام جمعه آران و بیدگل، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم آران و بیدگل در تشییع شهدای گمنام، ابراز کرد: اشک نوجوانی که جبهه و جنگ و انقلاب را ندیده در مراسم تشییع پیکر این شهدا باعث تعجب بود.

حجت الاسلام سلیمانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله دستغیب، ابراز کرد: این عالم بزرگ انسان بسیار متواضع و با اخلاقی بود.

امام جمعه آران و بیدگل اظهار کرد: دانشجویان و دانش آموزان از کتب بسیار ارزشمند و عرفانی به جا مانده از این عالم شهید خصوصا کتاب قلب سلیم استفاده کنند.

حجت الاسلام سلیمانی، انقلاب اسلامی ایران را تداوم بخش حرکت انبیاء و عاشورا دانست و یادآور شد: با پیروزی انقلاب، تغییر در حرکت معنوی و فرهنگی مردم ایجاد شد.

امام جمعه آران و بیدگل ضمن قدردانی از فعال بودن دیپلماسی دولت سیزدهم، گفت: اقدامات دپیلماسی دولت سیزدهم با کشورهایی که تاکنون زیر سلطه و نفوذ استعمارگران و آمریکای جنایتکار بودند کار بسیار سختی است، لذا انگیزه این دولت در قبال کشورهای همسایه که می‌خواهند با ایران رابطه برقرار کنند جدی است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه آمریکا نفوذ خودش در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن را از دست داده است، یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا جبهه حق و مقاومت در منطقه بیش از پیش علیه استکبار فعال شود.

امام جمعه آران و بیدگل، به انتخابات پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه مردم به کسانی رأی دهند که بیشتر در تراز انقلاب اسلامی باشند، اظهار کرد: کسی در تراز انقلاب اسلامی است که انقلابی و در خط رهبری باشد، تطمیع و تهدید او را از راه بیرون نکند و موجب دوگانگی نشود.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه رقابت مد نظر امامین انقلاب باید در انتخابات حاکم باشد، تصریح کرد: دوگانگی اگر بین حق جویان و با اختلاف سلیقه باشد، مانعی ندارد ولی اگر این دوگانگی برای منافع حزبی بعضی از افراد و یا خدای ناکرده برای منافع آمریکا باشد، به درد نمی‌خورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha