پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: در بازی بزرگ میان قدرت‌های قدیمی و جدید نظام بین‌الملل، عملیات طوفان الاقصی تأثیر مهمی روی هندسه قدرت جهانی بر جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز، اظهار داشت: بر اساس برنامه عملیاتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲، از تاریخ ۱۱ لغایت ۱۷ آذرماه هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز تعیین و نام‌گذاری شده است.

امام‌ جمعه برازجان افزود: در همین راستا و به‌منظور ترویج و تبلیغ فرهنگ سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز و معرفی اهم فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط، به این سه موضوع مقدس از همه فعالان، مربیان و متولیان امر قرآن و عترت و نماز تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به فصل جدید در تغییر نظم جهانی، اظهار کرد: اکثر تحلیلگران حوزه روابط بین‌الملل معتقدند حمله هفت اکتبر دیوار بازدارندگی صهیونیست‌ها در برابر محور مقاومت را فرو ریخته و هم‌اکنون ایران دست برتر را در جریان نبرد پنهان با اسرائیل دارد.

حجت الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: در جبهه جنوبی نیروهای انصارالله علاوه بر حمله موشکی، پهپادی به شهر بندری ایلات، شبکه کشتیرانی تجار صهیونیست‌ در دریای سرخ و خلیج عدن را نیز هدف قرار داد.

وی ابراز کرد: هم‌زمان گروه‌های مقاومت حاضر در جغرافیای عراق و سوریه بیش از ۶۰ بار پایگاه‌های آمریکا را هدف قرار دادند، استراتژی «تهاجمی» مقاومت علیه منافع واشنگتن- تل‌آویو در سراسر منطقه نشان‌دهنده تغییر نظم امنیتی خاورمیانه به نفع ایران اسلامی است.

امام جمعه برازجان گفت: در بازی بزرگ میان قدرت‌های قدیمی و جدید نظام بین‌الملل، عملیات طوفان الاقصی تأثیر مهمی روی هندسه قدرت جهانی بر جای گذاشته است، طوفان الاقصی پایه‌های نظم غربی را سست کرده و روزها و ماه‌های آینده سرنوشت ساز و ضعف و سستی جبهه استکبار را بیشتر مشخص خواهد کرد و حوادث و اتفاقاتی که برای غرب و آمریکا شگفت‌انگیز و غیر منتظره خواهد بود، رخ می‌دهد.

حجت الاسلام مصلح تصریح کرد: طوفان الاقصی نه تنها شکست غیر قابل ترمیم برای رژیم جعلی است، بلکه شکستی راهبردی و غیر قابل ترمیم برای نظام رو به افول استکبار و آمریکا بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha