شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پاسخ به گفته آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها مبنی بر اینکه اگر حزب الله لبنان از مرز با فلسطین اشغالی خارج نشود با این کشور وارد جنگ می‌شویم، گفت: جواب ما به این دو کشور این است که شما حقیرتر از آن هستید که بخواهید حزب الله قهرمان را تهدید کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلای بقیه الله الاعظم(عج) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بهترین توشه آخرت برای انسا، ترک گناه و انجام واجبات است.

امام جمعه کاشان، با اشاره به بخش پنجم حکمت ۳۸ نهج البلاغه، یادآور شد: حضرت علی(ع) به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) فرمودند، با بخیل رفیق نشو چون بیشترین نیاز را وقتی داری از تو دریغ می‌ورزد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رفیق بخیل از وفا کردن به قولش بخل می‌ورزد، تصریح کرد: فرد بخیل نیازهایش را از ما می‌گیرد ولی وقتی به او نیاز داریم، دریغ می‌کند.

امام جمعه کاشان، ضمن گرامی داشت شانزدهم آذر روز دانشجو، خاطرنشان کرد: امیدوارم دانشجویان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشورمان آینده درخشانی در علم، معنویت و کارهایی که آینده بر دوششان خواهد بود را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه ماهیت ۱۶ آذر، ماهیتی ضد امریکایی است، گفت: وقتی در ۲۸ مرداد سال ۳۲ کودتای آمریکا در ایران انجام شد، یک دولت مردمی زمین زده شد و ۱۱۰ روز بعد دانشجویان با محوریت دانشگاه بر علیه آمریکا تظاهرات کردند و ۳ دانشجوی کشورمان به نام‌های مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه امامین انقلاب از قشر دانشجو انتظار تحول در عرصه‌های مختلف را دارند، گفت: امام راحل فرمود دانشگاه علاوه بر اینکه مبدأ همه تحولات و رأس امور است، تقدیرات و مقدرات یک کشور نیز به دستش رقم می‌خورد.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: دانشجویان با قطع امید از آمریکای جنایتکار و غرب زدگی، حرکت به سمت معنویت جبهه حق را بشناسند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: باعث تأسف است در حالی که اسرائیل، زنان و کودکان بیگناه را در غزه به خاک و خون می‌کشد و سازمان ملل رسما اعلام کرده در هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته می‌شود، رئیس جمهور منحوس آمریکا می‌گوید هیچ دلیلی نداریم که اسرائیلی‌ها عمدا غیر نظامی‌ها را بمباران کرده باشند.

امام جمعه کاشان، با اشاره به به سفر رئیس جمهور به روسیه، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار با پوتین بر این موضوع تأکید کرد که تشکل‌های مدعی حقوق بشر کارایی خود را از دست داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پاسخ به گفته آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها مبنی بر اینکه اگر حزب الله لبنان از مرز با فلسطین اشغالی خارج نشود با این کشور وارد جنگ می‌شویم، تأکید کرد: جواب ما به این دو کشور این است که شما حقیرتر از آن هستید که بخواهید حزب الله قهرمان را تهدید کنید.

امام جمعه کاشان ادامه داد: به آمریکا، فرانسه و اسرائیل یادآوری می‌کنیم، اطلاعات فوق سری و امنیتی که از عوامل موساد در کشورهای مصر، ایران، اردن، لبنان و عراق در این عملیات به دست رسیده را فراموش نکنند.

وی، در پایان از حضور باشکوه مردم کاشان در بدرقه ۱۲ شهید گمنام قدردانی کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha