سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: می‌طلبد دانشجویان در کنار علم آموزی با مسائل روز و به ویژه چهره واقعی استکبار آشنا شوند و از هویت واقعی دشمنان این نظام و انقلاب آگاهی لازم را کسب نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نشست هم اندیشی دانشجویان نخبه بسیجی دانشگاه کردستان امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان به‌مناسبت روز دانشجو در اداره کل استاندارد این استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در این نشست ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری این نشست و با اشاره به این جمله که روز دانشجو روز استکبار ستیزی است، اظهار داشت: دانشجویان با احساس مسئولیت و عمق بخشی در مطالعه در دوران دانشجویی می‌توانند در آینده برای جامعه مثمر ثمر و کارآمد باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دانشجویی که نسب به جامعه و کشور خود احساس مسئولیت داشته باشد بی‌گمان در آینده می‌تواند بسیار تأثیرگذارتر باشد تا اینکه تنها خود را معطوف به فراگیری کتب درسی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: می‌طلبد دانشجویان در کنار علم آموزی با مسائل روز و به ویژه چهره واقعی استکبار آشنا شوند و از هویت واقعی دشمنان این نظام و انقلاب آگاهی لازم را کسب نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha