شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و حضور در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور در مسجد مقدس جمکران با تولیت این مکان مقدس، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران با حضور در مسجد مقدس جمکران با حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد تولیت این مکان مقدس، دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با تأکید بر اینکه از مهمترین رسالت های مسجد مقدس جمکران انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان است، اظهار کرد: ایجاد یک شبکه سراسری در دبستان ها برای انجام فعالیت های فرهنگی با محوریت مهدویت با هدف شناخت حضرت ولی عصر(عج) و تبیین وظایف جامعه نسبت به ایشان از جمله اقداماتی است که می بایست در این مکان مقدس انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان با امام عصر(عج)، ابراز کرد: شناخت درست حضرت ولی عصر(عج) باعث امیدوار شدن آنها و انتقال امید به جامعه می شود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: برای حل مشکلات باید مردم وارد صحنه شوند و امید به امام زمان (عج) می‌تواند موتور محرکه برای این موضوع باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی صدیقی ضمن تبریک انتساب حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران، خاطرنشان کرد: امیدواریم این انتساب فصل جدیدی برای عاشق پروری و تشکیل مجمع عشاق امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران باشد و دل‌های مردم را بیش از پیش به حضرت وصل کنید.

تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این دیدار محور برنامه های این مکان مقدس را فعالیت های فرهنگی مردمی و بین المللی ذکر و بر بهره گیری از ظرفیت نخبگان حوزوی و دانشگاهی به ویژه جوانان برای پیشبرد اهداف مسجد مقدس جمکران تأکید کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha