دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حیدر قایدی

حوزه/ در رویداد ملی همت (هسته‌های اندیشه‌ورز منطقه‌ای پیشرفت و تحول)، قرارگاه جهادی شهید برونسی استان بوشهر به‌عنوان گروه برتر این رویداد انتخاب و به حیدر قایدی مسئول این قرارگاه جهادی از طرف بنیاد ملی نخبگان درجه نخبگی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رویداد ملی همت (هسته‌های اندیشه‌ورز منطقه‌ای پیشرفت و تحول) با همکاری بنیاد ملی نخبگان و دانشگاه امام حسین(ع) عصر امروز به‌منظور شناسایی و حمایت از گروه‌های مستعد اندیشه‌ورزی در استان‌ها و شهرستان‌ها در زمینه توسعه محلی-منطقه‌ای برگزار شد.

در پایان این رویداد که با حضور ۳۶۰ هسته اندیشه ورز و گروه مردمی و با حضور وزیر کشور در تهران برگزار شد، قرارگاه جهادی شهید برونسی استان بوشهر به‌عنوان گروه برتر این رویداد انتخاب و به حیدر قایدی مسئول این قرارگاه جهادی از طرف بنیاد ملی نخبگان درجه نخبگی اعطا شد.

فراگیری و عمومیت، پیچیدگی و سختی، اولویت‌دار بودن مساله موردنظر، ابتکار و نوآوری، جامعیت در فهم، غنای علمی و فکری راه‌حل پیشنهادی، شیوه بیان و ارائه مساله و راه‌حل، اقدامات عینی و تلاش‌های قبلی قرارگاه جهادی شهید برونسی در راستای حل مسئله در منطقه خود از دلایل این انتخاب بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha