دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1124311
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
مازندرانی

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان لرستان گفت: سعادت و کمال انسان در گرو عمل به آموزه های دینی و دستورات قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان لرستان، در مسابقات قرآنی کارکنان انتظامی استان که امروز در حسینیه ثارالله ستاد انتظامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: کمال انسان در گرو عمل به آموزه‌های دینی و دستورات قرآن کریم است.

وی افزود: مسابقات قرآن کریم به‌منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی و فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش با مفاهیم تعالی بخش و انسان ساز قرآن کریم و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن کریم در محیط انتظامی برگزار می‌شود و امید است در این راه پرسعادت همه گام برداریم و از رستگاران درگاه حق تعالی باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان لرستان اظهار کرد: حفظ و برقراری نظم و امنیت مهمترین ماموریت انتظامی استان است و فرهنگ قرآنی ضامن احساس امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام مازندرانی، با اشاره به اینکه برپایی مستمر این جلسات مورد تأکید سازمان عقیدتی سیاسی است، ادامه داد: باید با قرآن انس بگیرم تا عملکرد خود را در راه خدمت رسانی ارتقاء بخشیم و به سمت پلیس در تراز انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی یادآور شد: دشمن می‌خواهد مردم را به انتخابات بدبین کرده و حس ناامیدی را القاء کند، پس مواظب باشیم در زمین دشمن فریب نخوریم.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی لرستان یکی از اهرم‌های ترس دشمنان را قوت و نفوذ حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: تبیین دستاوردها و پیشرفت‌ها برای مردم امری مهم است و از هم اکنون باید مردم را برای آمدن به پای صندوق‌های رأی ترغیب کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha