دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاسیه مدیران و معاونین پژوهش  مدارس و مراکز حوزه علمیه قم

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه قم گفت: مدیران و معاونین مدارس باید برای برنامه‌های پژوهشی جانمایی مناسبی داشته باشند و شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که برنامه‌های پژوهشی جانبی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ترکاشوند در اجلاسیه مدیران و معاونین پژوهش مدارس و مراکز حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد، اظهار کرد: با همت و پیگیری‌های انجام شده زمینه‌ها و بسترهای خوبی برای رشد طلاب در عرصه پژوهش فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران و معاونین پژوهشی باید نسبت به عملیاتی کردن برنامه‌های پژوهشی در مدارس همت داشته باشند، مطرح کرد: شورای پژوهش حوزه علمیه قم تشکیل شده است تا هدایت و راهبری برنامه‌های پژوهشی حوزه علمیه قم انجام شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه قم با بیان اینکه جشنواره علامه حلی(ره) نیز با جدیت دنبال می‌شود، عنوان کرد: مدیران و معاونین مدارس باید برای برنامه‌های پژوهشی جانمایی مناسبی داشته باشند و شرایط به گونه‌ای رقم نخورد که برنامه‌های پژوهشی جانبی شوند.

وی با اشاره به اینکه اگر پژوهش به کمک آموزش بیاید، طلاب قدرت‌مندتری تربیت خواهند شد، خاطرنشان کرد: پایان نامه‌ها نیز باید به سوی نیازهای نظام هدایت شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ترکاشوند با بیان اینکه معاونین پژوهش به منظور پیگیری وضعیت به اتوماسیون اداری دسترسی ندارند، تصریح کرد: پژوهش در سطح عالی نیازمند توجه و پیگیری بیش‌تری است که لازم است برنامه‌های پژوهشی سطح عالی نیز تعریف شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha