سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهید

حوزه / فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران اعلام کرد: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکرهای مطهر ۲۸۰ شهید در سراسر کشور تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست خبری برنامه های تشییع پیکرهای مطهر ۲۸۰ شهید گمنام با حضور سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) امروز ۲۱ آذر در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای مراسم حسن‌زاده بیان کرد: مراسم تشییع امسال در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود؛ امسال مراسم تشییع با جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین اشغالی همراه شده است.

وی افزود: متأسفانه در دو ماه اخیر، رژیم صهیونیستی کودکان و زنان را هدف قرار داده است این اقدام وحشیانه آنها بار دیگر ذات ددمنشانه صهیونیست‌ها را نشان داد. در این میان سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری با سکوت خود همراه صهیونیست‌ها شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) اعلام کرد: ۲۸۰ شهید گمنام قرار است در تهران و ۳۰ استان دیگر تشییع شوند. ۱۱۰ شهید در تهران و ۱۷۰ شهید در سایر استان‌ها تشییع می‌شوند. مراسم در تهران ۸ صبح ۲۶ آذر از مقابل دانشگاه تهران با سخنرانی و مداحی آغاز شده و در انتها به معراج شهدا ختم خواهد شد.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: شب بیست و پنجم آذر مراسم شام غریبان را در باغ موزه دفاع مقدس خواهیم داشت. در دیگر استان‌ها نیز برنامه‌های مشابه برگزار می‌شود. در این میان برنامه‌ریزی‌های ترافیکی هم انجام شده تا این مراسم تشییع به شکل مطلوبی برگزار شود.

وی با بیان اینکه باید کودکان و نوجوانان را با شهدا آشنا کنیم، گفت: یکی از اقدامات جانبی در مراسم تشییع ۲۸۰ شهید برنامه‌هایی است که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است زیرا به فرموده حضرت آقا باید شهدا را به کودکان و نوجوانان معرفی کنیم این اقدام نیز باید با زبان هنری انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha