دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
باقری

حوزه/ سردار باقری با بیان اینکه جوان‌گرایی، نوآوری، خلاقیت در خدمت، مردم‌داری و همیاری با مردم از برنامه‌های مدنظر در این استان خواهد بود، گفت: کار جهادی مستمر از جمله برنامه‌های ما در استان لرستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت‌الله باقری امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: امیدواریم با توکل به خداوند و تمسک و توسل به سیره اهل بیت(ع) خدمتگزاری موفق برای مردم لرستان باشیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس سن بنده اقتضا نمی‌کرد که در جبهه حضور پیدا کنم، افزود: با کارکردن در استان خوزستان به‌عنوان یکی از استان‌هایی که در معرض تهدید بود، توانستیم به‌عنوان یک رزمنده در محور مقاومت حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در کنار وظایف و مسئولیت‌هایی که برای سپاه پاسداران تعریف شده، نقش راهی را نیز تعریف کرده‌ام، اظهار کرد: این نقشه راه از فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری است که در سال ۱۳۹۸ در مجمع سالانه فرماندهان سپاه بیان فرمودند.

سردار باقری با بیان اینکه جوان‌گرایی، نوآوری، خلاقیت در خدمت، مردم‌داری و همیاری با مردم از برنامه‌های مدنظر در این استان خواهد بود، خاطرنشان کرد: کار جهادی مستمر از جمله برنامه‌های ما در استان لرستان خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه بصیرت و دشمن شناسی و استکبار ستیزی از جمله وظایف مردم و مسئولان است، گفت: با ولایتمداری، اتحاد، همدلی، بصیرت و دشمن شناسی می‌توانیم توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی نماییم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha