دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فدوی

حوزه/جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر برای خدا و خدمت به مردم پای کار بیاییم و با اخلاص و علم و صدق وارد عمل شویم، موفق می‌شویم چرا که وعده خدا حق است و در آن تخلفی نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان با گرامیداشت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: باید تلاش کنیم سبک زندگی فاطمی را در جامعه ترویج دهیم.

وی سپاه پاسداران را از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: سپاه پاسداران با خدمت رسانی به مردم در همه عرصه ها در راه پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی گام های بلند و چشمگیری برداشته است.

وی به فرموده امام راحل(ره)پاسداری را تکلیف برشمرد و اظهار کرد: از روز بیست و چهارم بهمن ۵۷ توسط آمریکا و شرکای خبیثش به انقلاب اسلامی حمله شد و یک روز هم نبوده که در این چهل و پنج سال از شرارت و دشمنی علیه انقلاب اسلامی کوتاهی کنند و اگر که کاری نکرده‌اند در واقع نتوانسته‌اند، نه اینکه نمی‌خواسته‌اند و خدا را شاکریم که در سپاه همواره از انجام تکالیفمان غفلت نکرده‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پاسداران مجاهدان صیانت از اهداف اسلام و انقلاب هستند، گفت: انقلاب یعنی اسلام و پاسداری از انقلاب هم پاسداشت اهداف والای اسلام است.

سردار فدوی با اشاره به تاکید امامین انقلاب بر این اصل که پاسداری از خود بر پاسداری از انقلاب اسلامی مقدم و ارجح تر است، افزود: پاسداران با اخلاص و ایمان و تهذیب نفس از کیان اسلام و انقلاب صیانت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تقوا و پرهیزکاری در تحقق اهداف والای سپاه مشهود است، خاطر نشان کرد: سپاه به رسالت خود که دفاع از اهداف والای اسلام و انقلاب است عمل می کند و در این راه خدمتگزار مردم است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اینکه باید در همه امور دستور را از قرآن کریم بگیریم، گفت: با عمل به دستورات واضح و متقن قرآن کریم می توانیم در خدمت رسانی صادقانه به مردم گام برداریم.

سردار فدوی با بیان اینکه به برکت امامین انقلاب اسلامی و فرماندهی که بر سپاه پاسداران داشته و دارند، متناسب با آنچه که برای انقلاب اسلامی و ماموریت‌های آن پیش می‌آید، پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام امور پای کار بوده و هستند، افزود: اگر برای خدا و خدمت به مردم پای کار بیاییم و با اخلاص و علم و صدق وارد عمل شویم، موفق می‌شویم چرا که وعده خدا حق است و در آن تخلفی نیست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز خداوند برای انقلاب اسلامی بهترین نتایج را رقم زده است، چرا که خداوند با هیچ کسی خویشی و قومی ندارد، افزود: امروز به لطف الهی و تلاش متخصصان ایران در همه عرصه ها ایران اسلامی به موفقیت های چشمگیری دست یافته و همین موفقیت های روزافزون خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب با سرافرازی گذشته است، افزود: این راه پرسعادت ادامه دارد تا زمانی که پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداران رکاب حضرت مهدی(عج) شوند.

وی تاکید کرد: خوب است که انسان بسیجی باشد و عمل بسیجی داشته باشد.

سردار فدوی در پایان با اشاره به مراسم معارفه سردار کشکولی در تهران طی چند روز گذشته، گفت: امروز سردار باقری به سمت فرمانده سپاه لرستان معرفی شد که امیدواریم شاهد انجام تکالیف خوب و عالی از سوی ایشان باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha