شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گفتمان سازی بیانیه ‌گام دوم انقلاب

حوزه/ مبلّغ مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) گفت: کافه‌گفت‌وگو با هدف روشنگری و فهم عمیق بیانیه گام ‌دوم ‌انقلاب و دریافت نقشه راهی از بیانات مقام معظم رهبری تشکیل شده که هر طلبه باید به این باور قلبی برسد به عنوان یک جوان متعهد ‌انقلابی در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی گامی هر چند کوچک بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، صبح امروز کافه ‌گفت‌وگو با موضوع «گفتمان سازی بیانیه ‌گام دوم انقلاب» با حضور خانم زیور ‌مهرانفر و فاطمه‌ شیبانی‌مجد در مدرسه علمیه‌ خاتم‌الاوصیاء (عج) فاضل آباد برگزار می‌شود.

خانم مهرانفر در این نشست اظهار داشت: کافه‌گفتگو با هدف روشنگری و فهم عمیق بیانیه گام ‌دوم ‌انقلاب و دریافت نقشه راهی از بیانات مقام معظم رهبری تشکیل شده که هر طلبه باید به این باور قلبی برسد به عنوان یک جوان متعهد ‌انقلابی در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی گامی هر چند کوچک بردارد.

وی با بیان این نکته که قیام به عنوان یک رکن اساسی در راه رسیدن به تمدن نوین‌ اسلامی به معنای «به پاخاستن و بیداری از خواب غفلت همراه با تلاش و استقامت» است، افزود: قیام حضرت ‌زهرا(س) به‌عنوان الگوی عملی در تمام ادوار تاریخ توانست موج بیداری را ایجاد کند که حاصل آن انقلاب شکوهمند اسلامی شد و تلاش جوانان متعهد و انقلابی، سردمداران شرق و غرب را به مقابله تمام قد در برابر آنان واداشت.

در ادامه خانم شیبانی بیان کرد: انقلاب‌اسلامی ایران یک حرکت عظیم مردمی بود و با تمام انقلاب‌های رخ داده در سرتاسر دنیا تفاوت دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طی چهل‌ سال گذشته با چالش‌های داخلی و خارجی بی‌شماری روبرو شد که هریک به تنهایی برای پایان دادن به انقلاب کافی بود، اما به مدد ‌الهی و عنایت امام عصر(عج) و درایت امامین ‌انقلاب و همچنین پایداری مردم، ادامه یافت و وارد گام دوم شد.

مبلغ مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء (عج) تأکید کرد: اگر عقب‌افتادگی در برخی از جنبه‌های زندگی ما اتفاق افتاده، نتیجه فاصله گرفتن برخی از مسئولین و ما از شعائر اصلی انقلاب است.

در ادامه این نشست خانم مهرانفر بیان کرد: مسئولین تنها مسئول بخشی از ضربه اقتصادی به کشور هستند و روی دیگر سکه ما هستیم که به عنوان خریدار از اقتصاد خود حمایت نکرده و به عنوان تولید کننده کیفیت کالا را بالا نبردیم.

وی ابراز کرد: لازمه پیشروی به سمت قله ظهور آگاهی از انقلاب و مسائل پیرامون آن است تا دیگران طبق سلیقه و اهداف خود مسائل را برای ما بیان نکنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha