یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعتکاف

حوزه / هشتمین هم اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور با حضور نمایندگان ولی فقیه، مدیران حوزه، مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در حرم مطهر رضوی برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در هشتمین هم اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور تبیین سند راهبردی اعتکاف ۸ نشست با حضور مدیران، شخصیت های حوزوی کشور و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

در نشست حوزویان حجت الاسلام و المسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان سخنرانی خواهد کرد و نشست دوم با موضوع «بیان نظام نامه اعتکاف» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می گردد.

«تبیین اهداف هم اندیشی» با سخنرانی حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای و نشست «اعتکاف، معنویت تمدن ساز» با سخنرانی آیت الله علم الهدی برگزارمی شود. همچنین دو نشست با موضوع «راه های جاذبه آفرینی و شوق انگیزی جوانان و گروه های نخبگانی» و «بایسته های تبیین اعتکاف» از دیگر برنامه های خواهد بود .

«قرائت پیام آیت الله اعرافی» و سخنرانی حجج اسلام و المسلمین مروی، حاج علی اکبری، خسرو پناه و قمی از دیگر برنامه های این هم اندیشی اعلام شده است.

در روز پایانی، پنجشنبه ۲۳ آذر ماه «بررسی معنویت در گام دوم انقلاب اسلامی» با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ذوعلم و «امتداد اعتکاف» با سخنرانی حجت الاسلام ولدان دبیر همایش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha