شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گزارش تصویری افتتاحیه  هشتمین همایش هم‌اندیشی راهبردی اعتکاف کشور

حوزه/حجت الاسلام ثقفی گفت: امروز مهمترین و موثرترین تبیین نشان دادن دخالت دشمن در موضوع حجاب و عفاف در بین جامعه است؛ نقشه‌ها و افکار دشمن در این خصوص برای جامعه بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌ علی ثقفی، مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه‌ انقلاب اسلامی در نشست تخصصی هشتمین همایش هم‌اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه مسئله حجاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: ترویج فرهنگ دینی نیازمند نقش آفرینی همه نخبگان و فعالان اجتماعی است در این حوزه نیاز به تبیین داریم .

وی ادامه داد: امروز مهمترین و موثرترین تبیین، نشان دادن دخالت دشمن در موضوع حجاب و عفاف در بین جامعه است؛ نقشه‌ها و افکار دشمن در این خصوص ضرورت دارد در جامعه بیان شود.

حجت الاسلام ثقفی با بیان اینکه مردم باید در همه امور مهم اجتماعی و فرهنگی ورود داشته باشند، اضافه کرد: در حوزه عفاف و حجاب نیز باید خود مردم ورود کنند و چه بهتر که برنامه‌ریزی‌ها به گونه ای صورت پذیرد که مومنین و معتکفین در خط مقدم این حوزه نقش‌آفرین باشند؛ تبیین مباحث حجاب و عفاف در ایام اعتکاف نیز دارای اهمیت بسیاری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha