دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کشکولی

حوزه/ فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج)سپاه پاسداران گفت: در تمام طول خدمتم در لرستان همواره به دنبال اتحاد بین مسئولان، مدیران و مردم بودم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم معرفی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان لرستان با قدردانی از مردم این استان بیان کرد: در تمام مدتی که در لرستان مشغول خدمت و فعالیت بودم جز خوبی و نیکی چیزی از مردم استان ندیدم.

وی با بیان اینکه مردم لرستان مردمی ولایی و انقلابی هستند، افزود: این مردم شایسته خدمت بوده و باید برای خدمت رسانی شبانه روزی به آن ها تلاش کنیم.

فرمانده سابق سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در تمام طول خدمتم در لرستان همواره به دنبال ایجاد اتحاد، همدلی و همبستگی بین مسئولان، مدیران و مردم بودم، خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی مدیران و مردم برای پیشبرد اهداف ایران اسلامی ضروری است.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه سپاه لرستان سپاهی بصیر، فکور و هوشمند است، گفت: سپاهی که امروز بنده تحویل فرمانده جدید می دهم دارای پاسدارانی جوان، عالم، نخبه و متخصص است که مشغول خدمت به مردم هستند.

وی در پایان با آرزوی سربلندی و موفقیت برای سردار نعمت الله باقری، فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امید می رود با اتحاد و همدلی بین مسئولان، مدیران و مردم این استان شاهد پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در همه عرصه ها باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha