دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار

حوزه/ همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان از انقلاب مذهبی ایران هراسان هستند و همین اسلام و مذهب موجب دشمنی آنان با ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ سردار محمد امام‌قلی، شب گذشته در مراسم بدرقه سه شهید گمنام که در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) و با حضور دانشجویان در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: داعش در سوریه و عراق یک تهاجم فرهنگی با نام اسلام صهیونیستی برای بدنام کردن مسلمانان با شعار الله اکبر و برای ضربه زدن به انقلاب ما بود.

وی بیان کرد: ایران اسلامی با هماهنگ کردن جبهه مقاومت به فرماندهی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی به سوریه و عراق کمک کرد تا دشمنان نتوانند به ایران دسترسی پیدا کنند.

همرزم شهید سلیمانی با محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه اظهار کرد: هدف از کودک کشی این روزها در غزه ضربه به پیکره اسلام است و رژیم صهیونیستی با همکاری هم پیمانانش قصد دارد اسلام را خدشه دار کند.

سردار امام‌ قلی با بیان اینکه مجاهدت ها و رشادت های سردار سلیمانی باید برای نسل جوان جامعه بازگو و تشریح شود، خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی با اخلاص ،تقوا و مجاهدت مستمر در خدمت به اسلام و مسلمین در مقابل دشمنان ایستاد و با آنها مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان از نام شهید حاج قاسم سلیمانی هراس داشته و دارند، گفت: سردار سلیمانی انسانی پاک باخته بود که به عنوان یک مکتب و راه برای انقلاب است.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان از انقلاب مذهبی ایران هراسان هستند و همین اسلام و مذهب موجب دشمنی آنان با ایران شده است.

سردار امام قلی در پایان ادامه سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را راهکاری موثر برای مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان برشمرد و افزود: همه ما فعالان حوزه های دین و فرهنگ وظیفه دارند راه و منش شهدا را در جامعه ترویج دهند و خدمات ارزنده شهدای اسلام و انقلاب را به نسل جوان معرفی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha