دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
المصطفی کابل

حوزه/ رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان با وزیر معارف(آموزش و پرورش) افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالحمید ثابت، رئیس نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان و هیئت همراه در وزارت معارف (آموزش و پرورش) افغانستان حضور یافته و با وزیر معارف افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار، مولوی سیدحبیب الله آغا، وزیر معارف افغانستان به رئیس نمایندگی جامعة المصطفی و هیئت همراه خیر مقدم گفت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ثابت، با ابراز خرسندی از دیدار با وزیر معارف افغانستان، هدف از این دیدارها را ایجاد فضای برادری بین دو ملت و بحث راجع به زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مهارتی عنوان کرد.

وی ضمن معرفی جامعة المصطفی و ظرفیت‌های علمی این دانشگاه بین‌المللی، جهت همکاری با وزارت معارف افغانستان در حوزه‌های گوناگون علمی و پژوهشی اعلام آمادگی کرد.

همچنین مولوی سیدحبیب الله آغا، وزیر معارف افغانستان ضمن استقبال از پیشنهادات حجت‌الاسلام والمسلمین ثابت بر آمادگی وزارت معارف برای همکاری با جامعة المصطفی تأکید کرد.

در پایان دو طرف توافق کردند در بخش‌های کارشناسی موضوعات همکاری  را مشخص و در قالب تفاهم نامه تنظیم و آماده تصویب و امضا کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha