دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افتتاح شعبه جدید دفتر مجمع نمایندگان طلاب در پردیسان

حوزه/ شعبه جدید دفتر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مسجد حضرت زینب (سلام الله علیها) شهرک پردیسان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شعبه جدید دفتر مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در مسجد حضرت زینب (سلام الله علیها) شهرک پردیسان افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب در این مراسم گفت: طرح و ایده ای در مجمع نمایندگان طلاب مطرح شد که برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به طلاب و فضلا، شعبه ای از دفتر این مجمع در شهرک پردیسان ایجاد شود که بحمدالله امروز این دفتر افتتاح شده و عصرهای سه شنبه در خدمت طلاب و فضلا خواهد بود؛ البته افتتاح این شعبه به صورت آزمایشی است و در صورت استقبال، گسترش پیدا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ایجاد یک شعبه دفتر مجمع نمایندگان طلاب در شهرک مهدیه قم نیز ضروری است تا طلاب ساکن در این شهرک نیز بتوانند دسترسی آسان به این دفتر داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب ابراز داشت: هدف از ایجاد این شعبه، راه اندازی میز خدمت در نزدیک ترین موقعیت دسترسی طلاب و فضلاست تا برای دریافت یک امضا یا نامه از شهرک پردیسان به فیضیه یا ساختمان دورشهر مجمع نمایندگان طلاب نیامده و بدون اتلاف وقت بتوانند نیازهای خود را برطرف نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر خطاب به طلاب و فضلا خاطرنشان ساخت: اگر می خواهیم مجمع نمایندگانی در شأن حوزه داشته باشیم، باید همه پای کار آمده و با تعامل و هماهنگی، قدم های بزرگی را برای طلاب و فضلا برداریم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان سخنان خود یادی از مرحوم آیت الله یزدی کرد و گفت: در ایام سالگرد این شخصیت بزرگ حوزه قرار داریم و ایشان برای حفظ آبروی روحانیت، تلاش های بسیاری کرد و ما نیز باید همچون ایشان برای اعتلای روحانیت کوشش نماییم.

شعبه جدید دفتر مجمع نمایندگان طلاب در شهرک پردیسان افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha