شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام رضا متوسل

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی امیرالمؤمنین(ع) اهواز از راه اندازی دو رشته تخصصی در این مرکز خبر داد. 

حجت الاسلام رضا متوسل مدیر مرکز تخصصی امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، بیان داشت: ان شاء الله در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ دو رشته تخصصی «مطالعات اسلامی» به زبان عربی با رویکرد تبلیغ بین الملل و «تبلیغ کودک و نوجوان» با رویکرد تربیت مبلغ کودک و نوجوان در مقطع سطح سه برای اولین بار در استان خوزستان در مرکز تخصصی امیرالمومنین(ع) اهواز راه اندازی و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین رشته «مشاوره اسلامی» که هم اکنون به زبان فارسی در این مرکز در حال اجرا است در همین نیم سال به زبان عربی با رویکرد خدمات مشاوره ای به استان خوزستان و کشور عراق اجرا می گردد.

متوسل خاطرنشان کرد: هدف از تأسیس رشته مطالعات اسلامی، پرورش مبلغ تراز جهت تبلیغ در کشورهای همسایه خصوصا کشور عراق است و این رشته به نوعی یک دائرة المعارف از تمام علومی است که یک مبلغ در امر تبلیغ در خارج از کشور به آن نیاز دارد.

مدیر مرکز تخصصی امیرالمؤمنین(ع) اهواز ادامه داد: جامعه هدف در رشته تبلیغ کودک و نوجوان، طلاب فعال در عرصه تربیت کودک و نوجوان و خصوصا روحانیون محترمی است که در عرصه آموزش و پرورش در حال انجام وظیفه هستند.

وی عنوان کرد: هدف از تشکیل رشته مشاوره اسلامی به زبان عربی ، آماده سازی طلاب جهت پاسخ دهی به نیازهای روز زیست بوم عرب استان و همچنین کشورهای همسایه خصوصا عراق است.

حجت الاسلام متوسل در پایان گفت: توضیحات تکمیلی درخصوص معرفی و راه اندازی رشته ها متعاقبا اعلام می گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha