شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
میرزائی

حوزه/ مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه خراسان گفت: حضور طلاب زبان دان حوزه علمیه خراسان در کشورهای مختلف برکات قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، دومین نشست هم‌اندیشی طلاب خواهر زبان‌دان و فعالان عرصه بین‌الملل حوزه علمیه خراسان امروز به همت مدیریت روابط ملی و بین الملل و دفتر خواهران این حوزه در اتاق جلسات مرکز مدیریت برگزار شد.

حجت الاسلام میرزایی، مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه خراسان در این نشست با بیان این که بر اساس اسنادبالادستی حوزه علمیه خراسان و ماموریت های این حوزه، فعالیت هدفمند تشکل های طلاب خواهر زبان‌دان و فعالان عرصه بین الملل ضرورت بی بدیل دارد،گفت: امیدواریم حضور طلاب خواهر بعنوان تشکل هدفمند سازمان یافته در راستای تبلیغ بین المللی دین مبین اسلام بر پایه سابقه تبلیغی دیرین این حوزه کهن گام های بلندی برداشته شود.

وی با بیان این که حضور طلاب زبان دان حوزه علمیه خراسان در کشورهای مختلف برکات قابل توجهی داشته است، تصریح کرد: تبلیغ بین الملل فرصت مغتنمی در راستای آن است که طلاب خوش فکر و توانمند بتوانند در کشورهای مختلف منشا اثر واقع شوند و در راستای ماموریت حوزه علمیه خراسان قدم بردارند.

مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه خراسان ضمن اشاره به اهمیت فعال بودن مدیریت روابط ملی و بین الملل در مجموعه حوزه علمیه خراسان، ابراز کرد: توانمندسازی طلاب زبان دان خواهر حوزه علمیه خراسان با رویکرد جدی مدیریت روابط ملی و بین الملل در حال پیگیری است تا ساماندهی شایسته ای نیز در این راستا صورت پذیرد و زمینه اعزام طلاب خواهر مبلغ به کشورهایی که قابلیت تبلیغ را دارند، فراهم شود.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha