سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 1125233
۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
نجف آباد

مسئول برگزاری دوره‌های پودمانی تعالی از افتتاحیه دوره جدید این طرح به میزبانی مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد طی چهار روز با حضور اساتید مبرز حوزوی خبر داد.

حجت‌الاسلام رحمان ضرابی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان، اظهار کرد: مربیان تهذیب در مسیر تربیت طلبه به مهارت‌هایی نیاز دارند تا بتوانند این مسیر تخصصی تربیت را به خوبی طی کنند. این دوره با شعار "هر استاد یک مربی" برای تربیت جامع و متوازن و رسالت مدار طلبه طراحی شد.

وی افزود: این دوره پنج فصل دارد که در این فصل‌ها، کلیات تربیت و ۱۳ ساحت تربیتی که اساتید به آن نیاز دارند، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، در حقیقت این دوره پرداختن تخصصی به تربیت عمومی طلاب است.

مسئول برگزاری دوره‌های پودمانی تعالی ضمن اعلام برگزاری افتتاحیه دوره پودمانی تعالی در نجف آباد تصریح کرد: این گروهی که در شهرستان نجف آباد حاضر شده‌اند، با نام گروه علامه طباطبایی رحمت الله علیه دومین گروه هستند؛ اولین گروه ما از سراسر کشور گروه امام خمینی رحمت الله علیه بود که در سال گذشته در تهران برگزار شد و اساتید آن امسال مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: در این دوره به طور خاص به مباحث خانوادگی و تربیت اقتصادی معیشتی طلاب و برنامه‌های تخصصی پرداخته می شود.

حجت‌الاسلام ضرابی‌زاده با اشاره به اینکه دراین دوره پودمانی تعالی از بزرگان و اساتید کشوری برای ارائه این مباحث استفاده می‌کنیم، گفت: شاهد حضور حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور و آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، امام جمعه موقت اصفهان و عضو خبرگان رهبری با موضوع سیره خانوادگی عالمان ربانی‌ هستیم.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر ناصری از اساتید اخلاق با موضوع سیره معیشتی عالمان ربانی و همچنین اساتید کشوری طی چهار روز در مدرسه علمیه جامعه الامام المنتظر(عج) نجف‌آباد به تدریس سرفصل های تعیین شده خواهند پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha