شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوره / امام جمعه دیّر گفت: دانشگاه فقط محل علم آموزی و تحرک علمی و فعالیت‌های علمی نیست، بلکه در کنار آن باید اندیشه ورزی هم باشد و گرنه علم منهای ایمان و دانستن سیاست روز و مسائل پیرامونی، انسان را به جایی نمی‌رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر شامگاه پنجشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور دیر، اظهار داشت: دانشجوی ما هوشیار، بیدار و آگاه است و مسائل زمان خود را درک می‌کند.

امام جمعه بندر دیّر، با بیان اینکه نباید نسبت به مسایل پیرامونی خود بی‌تفاوت باشیم، افزود: کشورهای غربی، در رأس آمریکا که خود را مدعی حقوق بشر و دفاع از حقوق زنان و کودکان می‌دانند و روزی را به‌عنوان روز جهانی معلولان معرفی کرده‌اند، با چراغ سبز و هدایت‌های مالی و نظامی و تبلیغاتی خود از رژیم صهیونیستی، علاوه بر به شهادت رساندن زنان و کودکان بیگناه غزه، هزاران نفر را قطع عضو و معلول کرده‌اند.

وی بیان کرد: سال گذشته کشور ما دچار مسئله‌ای شد و کشورهای غربی به بهانه دفاع از حقوق دختران و زنان از آن حوادث حمایت کردند و اشک تمساح ریختند، اما الان که این همه مرد و زن و کودک بی‌گناه در غزه شهید شدند از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی، با تأکید براینکه دانشجوی ما باید مانند دانشجوی سال ۳۲ بلکه بیشتر از او، مسائل را تجزیه و تحلیل کند، یادآور شد: دانشگاه فقط محل علم آموزی و تحرک علمی و فعالیت‌های علمی نیست، بلکه در کنار آن باید اندیشه ورزی هم باشد و گرنه علم منهای ایمان و دانستن سیاست روز و مسائل پیرامونی، انسان را به جایی نمی‌رساند.

وی با بیان اینکه تکریم از دانشجو یعنی تکریم از علم و دانش و قشر فرهیخته‌ای که تصمیم گیران و مدیران آینده کشور هستند، اظهار کرد: دانشجویان از نظر علمی، دینی و ایمانی و جهات مختلف خود را بسازند و منشا آثار ارزنده برای خود و ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha