شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1125384
۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
حجت الاسلام سیدمحمد سادات

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: انگلیس و دیگر کشورهای استکباری پایه و اساس ایجاد یک رژیم جعلی در قلب جهان اسلام را برای از بین بردن وحدت مسلمین بنیان نهادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، نمازگزاران سنندج امروز در مسجد جامع این شهر با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم غزه را محکوم کردند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: در طول دو ماه گذشته تا امروز بیش از ۲۰ هزار کودک و زن در غزه توسط اسرائیل غاصب به شهادت رسیده‌اند.

وی ادامه داد: انگلیس و دیگر کشورهای استکباری پایه و اساس ایجاد یک رژیم جعلی در قلب جهان اسلام را برای از بین بردن وحدت مسلمین بنیان نهادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: رژیم صهیونیستی در عمل نشان داده که هیچ اعتقادی به خدا و دین یهود ندارد و اگر اعتقادی در وجود آنان بود، هرگز چنین جنایاتی علیه ملت بی‌دفاع غزه را مرتکب نمی‌شدند.

حجت الاسلام سادات اظهار کرد: گروگان گرفتن زنان و کودکان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها خود یک جنایت دیگر محسوب می‌شود که خروجی آن بی‌شک بی آبرویی برای رژیم اسرائیل خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند، اگر مسلمانی صدای مظلومی را شنید و سکوت کرد نمی‌توان او را در جرگه مسلمین محسوب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha