سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: اینکه برخی کشورهای عربی در تکاپو هستند تا روابط خود با اسرائیل را عادی‌سازی نمایند که این خود خیانت علیه جهان اسلام محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج اظهار داشت: امروز ۵۷ کشور اسلامی و ۲۲ کشور عربی در جهان داریم، ولی هیچکدام از آنها در مقابل جنایات صهیونیست‌ها از خود واکنشی نشان نداده‌اند که این خود تأسف بار است.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: از سوی دیگر دیده می‌شود اینکه برخی کشورهای عربی در تکاپو هستند تا روابط خود با اسرائیل را عادی‌سازی نمایند که این خود خیانت علیه جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول دو ماه اخیر تاکنون بیش از ۱۸ هزار کودک و زن و مرد توسط صهیونیست‌ها در غزه به شهادت رسیده‌اند، عنوان کرد: در برابر این جنایت بزرگ بشری و نسل کشی مسلمین، هیچ یک از کشورهای اسلامی از خود موضع قاطعی نشان نداده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج اظهار کرد: در این میان تنها ملت ایران هر روز خشم و انزجار خود را از اسرائیل جنایتکار و آمریکای خبیث نشان می‌دهند و همین تجمعات و اعتراضات ملت ایران نشان می‌دهد که ایرانیان، مردمی غمخوار و حامی مظلومین هستند.

ماموستا حسینی به اهمیت تربیت فرزندان در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند متعال در قرآن کریم تأکید کرده که فرزندان همواره احترام پدر و مادر خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه تجمل گرایی و اسراف یکی از زمینه‌های از بین رفتن زندگی‌ها در عصر کنونی است، اظهار کرد: زنان باید در اموری همانند تربیت فرزندان صالح و نیز همسرداری بسیار با دقت عمل کنند و با استفاده از دستورات قرآن یک زندگی سالم برای خود و خانواده‌شان تشکیل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha