شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصویر/پارس آبادمغان بار دیگر با ورود ۲ شهید گمنام عطرآگین می‌شود

حوزه/ معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ، مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، صبح جمعه ۲۴ آذر ماه در جمع خبرنگاران، در خصوص تشییع پیکر شهدای گمنام خاطر نشان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی در سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در مراسم تشییع شهدای گمنام با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

وی افزود: مراسم تشییع شهدای گمنام با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم فلسطین و غزه همراه خواهد بود ، آن شهیدانی که مظلومانه به شهادت رسیده و غریبانه دفن شدند.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به تشییع ۲۸۰ شهید در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: پیکر مطهر ۱۱۰ شهید در تهران ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۶ آذرماه از دانشگاه تهران به سوی معراج شهدا تشییع خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی، از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه تهران خواست با حضور پرشور خود در این مراسم برای بار دیگر پیوند عمیق خویش با شهدا را به نمایش گذاشته وبا مردم مظلوم فلسطین اظهار همدردی نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha