پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه وحدتیه

حوزه/ حجت الاسلام صمصامی گفت: کمبود شیر خشک در بازار استان بوشهر و شهر وحدتیه طی هفته‌های اخیر به یکی از مهمترین مشکلات خانواده‌های دارای فرزند خردسال تبدیل شده، والدین از این داروخانه به آن داروخانه می‌روند و در نهایت دست خالی برمی‌گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام ولی صمصامی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر وحدتیه، اظهار داشت: مردم استان بوشهر و شهر وحدتیه از کمبود شیر خشک ناراضی و گلایه‌مند هستند.

امام جمعه شهر وحدتیه افزود: کمبود شیر خشک در بازار استان بوشهر و شهر وحدتیه طی هفته‌های اخیر به یکی از مهمترین مشکلات خانواده‌های دارای فرزند خردسال تبدیل شده، والدین از این داروخانه به آن داروخانه می‌روند و در نهایت دست خالی برمی‌گردند.

امام جمعه شهر وحدتیه، با تأکید بر اینکه مدیران باید برای اشتغال جوانان استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، اظهار کرد: استفاده از نیروهای بومی به ویژه جوانان در صنایع نفت و گاز، یک امر ضروری است، اینکه بگوییم بوشهر پایتخت انرژی کشور می‌باشد اما جوانان ما بیکار و در خانه باشند، درد آورد است.

امام جمعه شهر وحدتیه خاطرنشان کرد: در راستای توسعه همه جانبه استان بوشهر، سرانه پژوهش در مراکز آموزش عالی و پژوهش سراها افزایش یابد.

حجت الاسلام صمصامی تصریح کرد: پژوهش به‌عنوان فرایند رسیدن به راه‌حل‌های قابل اطمینان از طریق گردآوری، تحلیل و تفسیر داده‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده و مجموعه نظام‌مند از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه جانبه‌ یک نهاد و سازمان است.

وی ابراز کرد: در سطح کلان نیز، قدرت و استقلال هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است و بر این اساس فعالیت‌های پژوهشی یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود.

امام جمعه شهر وحدتیه، با بیان اینکه موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به پیشرفت به گسترش فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد، اظهار کرد: به همین جهت مقام معظم رهبری می‌فرمایند «کشور بدون حرکت در جاده گسترش دانش و گسترش پژوهش، امکان ندارد بتواند به نقطه مطلوب خودش دست پیدا بکند».

حجت الاسلام صمصامی ابراز کرد: اگر نخبگان استان بوشهر بخواهند مثل سایر استان‌های توسعه یافته کشور، در سطح کلان و ملی حرفی برای گفتن داشته باشند باید سرانه مراکز پژوهشی استان بوشهر در این دولت که دولت کار به معنای واقعی است، به‌صورت چشمگیر افزایش یابد و از طرفی رصد هم شود که افزایش سرانه پژوهشی در بودجه جاری هزینه نگردد، از طرفی در علوم مختلف با تعریف پروژه از پژوهشگران دربازه زمانی خاص نتیجه بخواهند.

امام جمعه شهر وحدتیه گفت: امیدواریم که مراکز آموزش عالی استان بوشهر و پژوهش سراهای استان با عنایت مسئولین استان کارهایی ماندگار جهت اعتلای نام استان بوشهر انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha