یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمیته امداد یزد و حوزه

حوزه/ کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد و حوزه علمیه یزد در تفاهم نامه‌ای، هم‌افزایی در نشر سنت‌های حسنه، شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی در بین خانواده های نیازمند و شکوفاسازی استعدادها و حمایت از «جامعه هدف نیازمندان» را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد روز گذشته در نشست امضای تفاهم نامه با حوزه علمیه یزد با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار داشت: تفاهم‌نامه مشترک بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و مرکز خدمات حوزه علمیه استان یزد با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند منعقد شد.

وی افزود: هم‌افزایی در نشر سنت‌های حسنه، شناسایی و کشف استعدادها و نخبگان قرآنی، علمی، فرهنگی و ورزشی در بین خانواده‌های نیازمند و شکوفاسازی استعدادهایشان و حمایت از «جامعه هدف» در زمینه‌های معیشتی، کارآفرینی، تسهیلات قرض‌الحسنه و امور فرهنگی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد یادآور شد: فراهم کردن امکان استفاده از ظرفیت روحانیون مشاور و تسهیل در ایجاد مراکز نیکوکاری، همکاری در ارائه آموزش‌های کسب و کار، تسهیلات بانکی اشتغال، بسته‌های تشویقی کاریابی، خدمات پایدار سازی در راستای اشتغال پایدار و کارآفرینی و اشتغال فرهنگی از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه بین کمیته امداد و حوزه‌ علمیه است.

شجاعان تصریح کرد: همکاری در توسعه اشتغال‌های نوین و دانش‌بنیان در زمینه مشاغل فرهنگی، تولید محتوا و اپلیکیشن، معرفی مشاورین توانمند برای بهره گیری در کلینیک‌های روز باتوجه به ظرفیت‌های موجود در مرکز خدمات از دیگر اقدامات مشترکی است که بین دو ارگان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha