شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، با صدور پیامی شهادت ناجوانمردانه یازده تن از کارکنان انتظامی در راسک را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، با صدور پیامی شهادت ناجوانمردانه یازده تن از کارکنان انتظامی در راسک را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

بدون شک شهادت در راه حراست از کشوری که با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده و دوران‌های پرافتخاری را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون سپری کرده؛ امری مقدس و از افتخارات فرزندان این ملت است.

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه یازده تن از دلاورمردان انتظامی راسک در حمله تروریستی و کوردلان معاند موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

این جنایت خونین، بار دیگر عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان را با امنیت مردم صبور و مقاوم ایران‌اسلامی نشان داده، اما حافظان نظم امنیت پای سوگند مقدسی که برای حفاظت از کیان وطن در محضر خداوند متعال یاد کرده اند تا آخرین قطره خود ایستادگی کردند.

حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می بخشند.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی شهادت این شهیدان والامقام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) کارکنان مجاهد و غیور انتظامی کشور، خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهیدان والامقام و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و اطمینان می دهیم که انتقام سخت و پشیمان کننده ای در انتظار جنایتکاران این حادثه تروریستی است. از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha