شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه عاملان حادثه تروریستی راسک به سزای عمل خود خواهند رسید، گفت: بدون شک انتقام سخت در راه است و جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌ای به جنایت کاران این حمله تروریستی خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: دیشب تروریست‌های جیش العدل در شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان با حمله به نیروهای فراجا ۱۱ تن را شهید و هفت تن دیگر را مجروح کردند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه عاملان این حادثه تروریستی به سزای عمل خود خواهند رسید، افزود: بدون شک انتقام سخت در راه است و جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده‌ای به جنایت کاران این حمله تروریستی خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه نباید به جنایتکاران و مخلان امنیت امان داد، گفت: این افراد به دستور اربابان خود که آمریکا، انگلیس و اسرائیل در رأس آنها قرار دارند، درصدد هستند تا امنیت را نشانه روند و مردم را از نظام و مسئولان دلسرد کنند.

وی به نام گذاری روز ۲۶ آذر به نام جهان عاری از خشونت اشاره کرد و یادآور شد: ما باید به سمت و سویی حرکت کنیم که پر از صلح و آرامش است، چرا که دستور دین مبین اسلام نیز همین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه اربابان تروریست‌ها و انسان‌های شرور، دنیای غرب و آمریکا هستند، بیان کرد: عاملان جنگ‌های جهانی اول و دوم که منجر به کشته شدن تعداد عظیمی انسان شد نیز غربی‌ها بودند، زیرا آنها برای دسترسی به منافع خود دست به هر شرارتی می‌زنند.

امام جمعه یاسوج ابراز کرد: شاهد زنده و روشن این شرارت‌ها در جهان امروز، مردم مظلوم غزه هستند و به خوبی می‌بینیم که آنها چگونه با حمایت از صهیونیسم چگونه از کشتار بی‌رحمانه مردم در این منطقه حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه مردم مظلوم غزه زیر شدیدترین حملات زمینی و هوایی هستند، تأکید کرد: هر وقت کشورهای حامی صلح اراده کردند مقابل این شرارت‌ها بایستند، آمریکا و حامیانش توقف جنگ را وتو کردند.

امام جمعه یاسوج، با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته آمریکایی‌ها با حمایت از اغتشاشگران در ایران از حقوق بشر دم می‌زدند، اظهار کرد: اکنون چه شده که در غزه میلیون‌ها انسان بی‌دفاع به ویژه زنان و کودکان زیر حملات موشکی اسرائیلی‌ها دست و پا می‌زنند و شهید می‌شوند، اما آنها نه تنها سکوت نمی‌کنند بلکه از اسرائیل و ادامه جنگ نیز حمایت می‌کنند.

وی به روز وحدت و دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: دانشگاه و حوزه علمیه دو عامل اصلی در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بودند و باید این مهم در جامعه بیش از پیش پررنگ‌تر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران و پیشرفت‌هایش محصول وحدت دانشگاه و حوزه است، بیان کرد: هر کجا علم و دین و اخلاق با هم بودند، منشا خیر و سعادت شدند و هر جا این دو از هم جدا شدند مظهر جنایت و کجی شدند.

امام جمعه شهر یاسوج، با اشاره به فرا رسیدن زمستان و کاهش دما در مناطق مختلف کشور، تصریح کرد: یکی از هشدارهای بسیار مهم که همه در رعایت آن باید کوشا باشیم، صرفه جویی در مصرف گاز است، چرا که با توجه به شرایط کشور و هجوم سرما به مناطق مختلف، باید دولت بتواند بدون قطعی گاز، این عنصر اساسی را به سرتاسر کشور برساند، این مهم صورت نمی‌پذیرد جز آنکه همه مردم در همین راستا به یکدیگر کمک و در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha