دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در ارادت به اهل بیت (ع) دارد و امام(ره) نیز کار را بر این پایه انجام داد، گفت: کار برای اهل بیت(ع) چیزی جز برای خدا نیست و رضایت خداوند نیز در تبعیت از اهل بیت(ع) می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار با رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر، اظهار داشت: مشارکت در بازسازی عتبات مقدسه، بسیار ارزشمند و پسندیده است و اقدامات خوب صورت گرفته توسط مجموعه ستاد عتبات و عالیات استان بوشهر در این عرصه قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه اگر کار بر مبنای باور و اعتقاد عمیق دینی شکل بگیرد، شاخه و برگ پیدا می‌کند، گفت: اقدامات و فعالیت‌های ستاد عتبات و عالیات در واقع یک جوشش انقلابی و مربوط به نظام اسلامی است که با رنگ و لعاب و مایه عشق به اهل بیت(ع) می‌باشد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: خدای متعال به شما برکاتی داده و هر قدر به جلوتر بروید کار جدیدی را کشف می‌کنید، لذا سفره‌ای از احسان پهن شده و هر کسی آمادگی دارد می‌تواند گوشه‌ای از آن را بگیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: مردم ما با عشق به اهل بیت عصمت و طهارت زندگی می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را حفظ کنیم باید با تکیه بر اهل بیت(ع) باشد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب ما ریشه در ارادت به اهل بیت (ع) دارد و امام(ره) نیز کار را بر این پایه انجام داد، خاطرنشان کرد: کار برای اهل بیت(ع) چیزی جز برای خدا نیست و رضایت خداوند نیز در تبعیت از اهل بیت(ع) می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha