دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / دیدار رئیس کل بیمه مرکزی ایران با آیت الله حسینی بوشهری

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در میدان مبارزه کوتاه نمی‌آییم، گفت: اگر روز موعود فرا برسد جوانان، زنان و مردان ما مانند شهدای دفاع مقدس به میدان رزم خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر یکشنبه در مراسم تشییع شهید گمنام در گلکی تنگستان اظهار داشت: تنگستان، شهرستانی دلیر و قهرمان‌پرور است و امروز این جمعیت باشکوه به عشق این شهید عزیز و ارادتی که به حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) دارند، در این مراسم حضور پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم تنگستان همواره در کنار انقلاب بوده و هستند، گفت: پنج شهید خوشنام دوران دفاع مقدس چند روزی در استان به خوبی مورد استقبال پرشور مردم شهیدپرور بوشهر قرار گرفتند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: این لاله‌ها به ظاهر گمنام هستند اما در واقع خوشنام می‌باشند و جایگاه بسیار والایی نزد خداوند دارند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید رئیس‌علی دلواری و همه شهدا مایه فخر و مباهات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: بر اساس آیات قرآن کریم شهدا رابطه متقابل با خدا دارند؛ به این معنا که خدا آن‌ها را دوست می‌دارد و آن‌ها نیز دل به خدا بسته اند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی از دوستی‌ها یک‌طرفه است، عنوان کرد: افرادی که قرآن وعده آمدشان را داده، دوستی‌شان دو سویه است و جای کسانی که از دین خود مُرتَد می‌شوند را پر می‌کنند.

وی تصریح کرد: خداوند این افراد را دوست دارد و تکریم‌شان می‌کند و از طرفی آن‌ها گوش به فرمان الهی هستند و تا سخن از جهاد مطرح می شود، آماده میدان رزم‌ هستند. کسانی که بعد از پیامبر (ص) می‌آیند نسبت به مومنان فروتن، مهربان و دست به سینه هستند و به مومنان عشق می‌ورزند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این افراد هنگامی که نوبت به دشمنان خدا می‌رسد سر از پا نمی‌شناسند. صدام، ناتو، آمریکا و ناوهایش می‌خواهد با ما بجنگد ما در میدان هستیم.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در میدان مبارزه کوتاه نمی‌آییم، گفت: اگر روز موعود فرا برسد جوانان، زنان و مردان ما مانند شهدای دفاع مقدس به میدان رزم خواهند آمد.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه اگر در میدان رزم صحنه‌هایی سخت‌تر از قبل به وجود آید اخم به اَبرو نخواهیم آورد و پای کار خواهیم بود، عنوان کرد: تعداد شهدای روحانی در ۸ سال دفاع مقدس چشمگیر است. روحانیتی که باید با سخن و بیانش هدایتگری کند ولی زمانی که می‌گویند این گردان نیاز به روحانی دارد تا مایه دلگرمی رزمندگان بشود؛ روحانی عمامه به سر لباس رزم پوشیده و می‌گوید من کجا باید بروم راه را باز کنم.

وی با اشاره به اینکه روحانیت تنها اهل سخن گفتن نیست، افزود: روحانیت در میدان سخت هم حضور دارد، زیرا ما تربیت شده مکتب حسین بن علی(ع)، فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) هستیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر جامعه نیاز به جهاد فرهنگی، اقتصادی، و ... داشته باشد ما حضور خواهیم داشت.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد پیشرفت‌های ایران اسلامی را ببیند، اضافه کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات به دشمنان خواهند گفت «کور خوانده‌اید و پای این انقلاب می‌مانیم تا ظهور حضرت مهدی (عج) را نظاره‌گر باشیم.»

وی با اشاره به اینکه مردم روستای گلکی و دیگر مردم استان به زیبایی از شهدای گمنام پذیرایی کردند، خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس گفته می‌شد چرا این عزیزان به جبهه می‌روند؟ نیاز به حضور نیست. اما مادران، همسران و پدران شهدا از ملامت، ملامت کننده‌ها نمی‌هراسند و با افتخار می‌گویند ما پاسدار خون شهیدان‌مان هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha