دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بنیاد مسکن

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: لذتی بالاتر و شیرین‌تر از کمک به همنوع نیست پس تلاش کنیم تا با خدمات مان کام مردم شیرین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادگار ارزشمند و همیشه ماندگار حضرت امام(ره) است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: در هر جایی که مجموعه ای به نام انقلاب اسلامی پایه گذاری شده و ریشه در انقلاب دارد، روز به روز برکاتش نیز بیشتر می شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بنیاد مسکن را منشاء خیر و برکات جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر قدر بتوانیم افراد محروم جامعه را تحت پوشش کارمان قرار بدهیم رضایت الهی را در پی خواهد داشت.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: لذتی بالاتر و شیرین‌تر از کمک به همنوع نیست پس تلاش کنیم تا با خدمات مان کام مردم شیرین شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه داشتن مسکن حق مردم است، خاطر نشان کرد: امیدواریم دولت بتواند در اجرای برنامه‌هایش در بخش احداث و تهیه مسکن برای مردم و جوانان موفق عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha