یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این ستاد ایجاد شده است تا مردم در پرتو نام امام(ره) و رهبری معظم انقلاب زندگی کنند، گفت: خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ستودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر اظهار داشت: این ستاد ظرفیت بسیار خوبی دارد که می تواند به نحو احسن و به موقع برای حل مشکلات مناطق محروم و افرادی که شرایط سختی دارند اقدام نماید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پناهگاهی برای مردمی است که گاهی اوقات کارهای شان در سیستم دولت پیش نمی رود و نیازمند حمایت توسط این نهاد می باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه این ستاد ایجاد شده است تا مردم در پرتو نام امام(ره) و رهبری معظم انقلاب زندگی کنند، گفت: خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ستودنی است؛ لذا به وظایف خود نسبت به مردم به نحو احسن و شایسته عمل کنید.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هر قدر سالم تر، دقیق تر و بر اساس موازین قانونی عمل کنیم، رضایت الهی را کسب خواهیم کرد و خداوند نیز به زندگی ما برکت می دهد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) همواره منشاء خدمات و برکات زیادی در کشور بوده است، خاطرنشان کرد: استیفاء حقوق ستاد انجام شود اما سعی کنید تا می توانید به حل مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم کمک کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha