دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: اگر شهدا امروز در بین ما بودند، پیامشان این بود که فاطمی باشید و فاطمی زندگی کنید و در مسیر زینب کبری(س) قدم بردارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر ظهر امروز در یادواره ۳۵ شهید دانش آموز و فرهنگی شهرستان دیّر با محوریت یادواره شهید رضا حیدری پور که با حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در مدرسه زینبیه شهر دیّر برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان دیّر ۳۵ شهید دانش آموز و فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه بندر دیّر با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، افزود: اگر امروز شهید حیدری پور و این شهید گمنام عزیز اینجا بودند پیامشان این بود که فاطمی باشید و فاطمی زندگی کنید و در مسیر زینب کبری(س) قدم بردارید.

وی با تأکید بر اینکه شهدا برای حفظ دین و ارزش‌های اسلامی و انقلاب از جانشان گذشتند، بیان کرد: شهدا هم خودشان انسان‌های بزرگی بودند و هم کار بزرگی کردند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه شهدا نائب بودند، تأکید کرد: امروز از شهدا درس بازگشت به سوی خدا یاد بگیریم و مانند آنها توبه کننده و عابد و سپاسگزار خدا و آمر به معروف و نهی از منکر و حافظ مرزهای الهی باشیم.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری یادواره شهدا گرفتن درس شهادت و ایثارگری و فداکاری و حرکت در راه خدا و اهل‌بیت(ع) را فرا گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha