یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / آیین تشییع دو شهید گمنام در همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: امروز برای حرکت در مسیر شهدا، باید در عرصه خدمت رسانی و گره‌گشایی از کار مردم، پای کار باشیم و حتی در این راه از یکدیگر سبقت بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در میدان امام(ره)، اظهار داشت: این شهدا در ظاهر گمنام، اما در باطن در آسمان‌ها و زمین معروف‌اند.

وی با بیان اینکه شهدا حاضر در این مراسم مانند حضرت زهرا(س)، گمنامی را انتخاب کردند، گفت: پیکر پاک شهدا در ظاهر خاموش هستند، اما گوش دل هر کسی که امروز شنوا باشد سخن این شهدای عزیز را مانند حرف ۱۴۰۰ سال پیش حضرت زهرا(س) خواهد شنید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه امروز باید مسیر شهدا را ادامه دهیم، یادآور شد: شهدا از مسئولان و مردم سوال می‌کنند که بعد از رفتن ما امانتی که به دست شما سپردیم را چگونه مراقبت و حفظ کردید؟.

وی افزود: قطعا شهدا در مورد اینکه چقدر برای اهداف، آرمان‌ها، اعتلای کلمه‌الله، ترویج اخلاق، استقلال، پیشرفت در کشور کار کرده‌ایم، سوال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید امیدوار باشیم تا خداوند به برکت این شهدا قصور ما را ببخشد، اظهار کرد: امروز برای حرکت در مسیر شهدا، باید در عرصه خدمت رسانی و گره‌گشایی از کار مردم، پای کار باشیم و حتی در این راه از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مراقب نقشه‌های دشمن باشیم، یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند تا با پراکندن بذر ناامیدی مردم و جوانان را از انقلاب دور کند که باید با بصیرت و جهاد تبیین مراقب این توطئه‌ها باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha