دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین صدرالله اسماعیل زاده  مدیر حوزه علمیه مازندران

شورای عالی حوزه‌های علمیه در جلسه اخیر خود انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین صدرالله اسماعیل زاده را به عنوان «مدیر حوزه علمیه استان مازندران» تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین صدرالله اسماعیل زاده که از سوی آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برای تصدی مدیریت حوزه علمیه استان مازندران پیشنهاد شده بود، به تایید اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه رسید.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده سابقه معاونت پژوهش حوزه علمیه مازندران را در کارنامه خود دارد.

پیش از این، حجت الاسلام و المسلمین فلاح مدیریت حوزه‌ علمیه استان مازندران را بر عهده داشت.

انتهای پیام

منبع: شورای عالی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امین IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    1 2
    عرض تبریک و آرزوی موفقیت
  • محمد مهدی اسلامی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    3 3
    __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر این دو عزیز و بزرگوار ، مدیر ان سابق و فعلی ایدهما اللّه تعالی ، عرض می کنم : پس از فلاح مدیری دیگر آمد __ که دانندش کنون او را سر آمد __ خداوند جان تو دارد سلامت __ همه گویند از کار و کلامت __ هزاران بهره بردیم و شدیم شاد __لذا صدراللّها از تو کنیم یاد __ در این مازندران شهر فهیمان __ چه در حوزه چه در بیرون سهیمان _ بیاری از علوم و دین و ایمان __ همه محکمتر از فولاد و سیمان __ خداوندت دهد توفیق بسیار __ گماری همت بسیار در این کار __ با عرض ادب و احترام
  • محمد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 0
    آرزوی تحول و موفقيت
  • تأمل IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    25 0
    همین که برخلاف رویه مرسوم، موافقت شورای عالی با انتصاب مدیر حوزه یک استان رسانه‌ای می‌شود، یعنی این انتصاب با انتقادهایی مواجه بوده و برای جلب نظر مخالفین و منتقدین اعلام می‌کنند ایهاالناس! شورای عالی هم موافقت کرده است! حضور کمرنگ علمای استان در مراسم معارفه مدیر جدیر مؤید این نکته است.