دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شسص

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا بین محرومان با «نیت حاج قاسم» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سرهنگ پاسدار کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان امروز در نشست خبری با خبرنگاران از توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا با «نیت حاج قاسم» به ارزش هر بسته هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال میان خانواده‌های کم‌تر برخوردار و محروم کاشان خبرداد و گفت: توزیع بسته‌های مذکور شامل برنج، ماکارونی، پیاز، سیب زمینی، سیب درختی، پرتقال و شیرینی آغاز شده و توسط پایگاه های بسیج و قرارگاه های جهادی سطح شهرستان به دست افراد می رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان اعلام کرد: در راستای کمک های مومنانه و قرار گرفتن در آستانه کنگره شهدا در هفته بسیج چهارده سری جهیزیه بین زوج های جوان توزیع شد.

اکبری با اشاره به چهارمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری فردخت کاشان، برلزوم ترویج پوشش اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: در مجموع ۲۵ دستگاه اجرایی،دانشگاه ها و مجموعه های آموزشی شهرستان کاشان و دیگر شهرهای کشور در برگزاری این جشنواره همکاری دارند.

خانم پدرام فر عضوکمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان نیز پوشش مردم را نماد فرهنگی هر کشوری دانست و با بیان اینکه حتی قبل از اسلام لباس زنان ایرانی با پوشش بوده است گفت: در کتیبه های به جا مانده قدیم هیچ اثری از بی حجابی و بی بندباری در زنان ایرانی مشاهده نشده است .

وی با ابراز تأسف از تهاجم فرهنگ غربی در مد و لباس ایرانی گفت: دشمنان برای ترویج فرهنگ بی حجابی در کشورمان تمام توانشان را به کار گرفته اند.

پدرام فر، کاشان را پایگاه تمدن و هنر دانست و اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگی و هنری فردخت برای ارائه الگوی لباس فاخر ایرانی اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha