یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بسیاری از سران عربی ـ اسلامی برای حفظ پست و مقام و جایگاه خود در برابر این همه جنایت در غزه و فلسطین سکوت پیشه کرده‌اند که این عین خیانت به جهان اسلام و حتی انسانیت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی روز چهارشنبه در نشست بصیرتی جمعی از طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که با موضوع تحولات غزه و فلسطین برگزار شد، عنوان کرد: بیش از ۷۰ روز از تهاجم اسرائیل غاصب به غزه می‌گذرد و تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از ملت غزه توسط قصابان صهیونیست به شهادت رسیدند که این نمود بارز نسل کشی و جنایت علیه بشریت محسوب می‌شود.

معاون تبلیغ و تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی‌گمان اگر جهان اسلام به دستورات الهی و قرآن گوش می‌داد و آن را در جامعه عملی می‌کرد امروز شاهد تجاوزات علیه مسلمین نبودیم زیرا جهان اسلام یدواحده بود و هیچ قدرتی نمی‌توانست به مسلمین تعارض کند.

وی افزود: تأسف بارتر اینکه امروز بسیاری از سران عربی ـ اسلامی برای حفظ پست و مقام و جایگاه خود در برابر این همه جنایت در غزه و فلسطین سکوت پیشه کرده‌اند که این عین خیانت به جهان اسلام و حتی انسانیت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت جهان اسلام از وضعیت نابسامان کنونی رسیدن به یک اجماع و وحدت قوی است، بنابراین تنها راهی که می‌توان ملت غزه را از دست صهیونیست‌های غاصب نجات داد ایجاد یک جبهه واحد در جهان اسلام می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha