دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
دیدار مردم بخش شعیبیه شوشتر با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع مردم بخش شعیبیه شوشتر حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه چهارشنبه در جمع مردم بخش شعیبیه شوشتر حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

در ادامه نیز تعدادی از جوانان، نوجوانان و ریش سفیدان بخش شعیبیه شوشتر به بیان دغدغه‌ها، مشکلات منطقه و مطالبات پرداختند و درخواست کردند که نماینده ولی فقیه در خوزستان پیگیر مشکلات آنها باشد.

امام جمعه شوشتر، امام جمعه بخش شعیبیه و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) نیز در این برنامه حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: براساس کلامی از حضرت امیرالمؤمنین(ع)، انسان های سعادتمند در برابر انسان های شقاوتمند چهار نشانه و ویژگی دارند.

وی با اشاره به "ذَکَرَ المَعادَ؛ همواره به یاد عالم آخرت بودن به عنوان نخستین ویژگی انسان های سعادتمند، ادامه داد: پایان این دنیا مرگ است، دنیا محل کشت و عالم آخرت محل برداشت است. انسانی پیدا نمی کنید که مشکل نداشته باشد. برای رسیدن به لقای خداوند متعال و ثابت قدم شدن انسان در این مسیر به یاد مبدأ و معاد بودن است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: اولین مأموریت پیامبران قوی کردن ارتباط انسان با خداوند متعال است و اولین مصداق آن نیز نماز است. نماز عامل سعادت انسان می باشد. "وَ عَمِلَ لِلْحِسَابِ" از دیگر شاخصه ها است؛ انسان کاریی که در این این دنیا انجام می دهد باید بداند که حساب پس می دهد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: گاهی از اوقات رفتار برخی از انسان ها مانعی برای سوق پیدا کردن مردم به دین می شود. اگر مسئول هستیم، به عنوان نوکر مردم باید خدمت و مشکل آنها را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به دو ویژگی دیگر انسان های سعادتمند "وَ قَنَعَ بِالْکَفَافِ، وَ رَضِیَ عَنِ اللهِ"، گفت: انسان سعادتمند در تولید باید پر تلاش و در مصرف باید قانع باشد. همچنین از خداوند متعال راضی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به دیدارهای مردمی روزهای جمعه و یک شنبه، افزود: در شهرهای گوناگون بین مردم حضور پیدا می‌کنیم و صحبت های آن ها را می شنویم و کارهایی که در توان است را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha