شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان گفت: در جلسات شورای همکاری به دنبال گزارش و آمار نیستیم، بلکه ارتباط ما با آموزش و پرورش ارتباطی اعتقادی است و می‌توان گفت مسائل تربیتی نسل جوان و آموزش و پرورش جز اولویت‌های ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، امروز در کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، اظهار کرد: در این جلسات به دنبال گزارش و آمار نیستیم، بلکه ارتباط ما با آموزش و پرورش، ارتباطی اعتقادی است و می‌توان گفت مسایل تربیتی نسل جوان و آموزش و پرورش جز اولویت‌های ما است.

وی افزود: آیت الله اعرافی به سه ضلع تربیتی آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه تأکید بسیاری دارد و نگاه ما نیز بر همین اساس است.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان، تصریح کرد: ما خود را کمک کار آموزش و پرورش می‌دانیم و کمک به این مجموعه را وظیفه خود می‌دانیم.

وی با تأکید بر اینکه جلسات کمیته باید دارای خروجی مناسب باشد، ابراز کرد: وظایف اعضا در کمیته همکاری به صورت دقیق مشخص شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بطحائیان خاطرنشان کرد: لازم است نقاط ضعف و قوت فعالیت‌ها در این سال‌ها بررسی و در مسیر تقویت نقاط قوت و رفع مشکلات حرکت کنیم.

وی گفت: در عرصه فعالیت‌ها نباید کارهای کمی باعث شود تا از کارهای کیفی غافل شویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha