شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست وحدت حوزه و دانشگاه در اصفهان

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین خطاط گفت: به نظر می‌رسد باید توجه ویژه به مسئله اساتید در حوزه و دانشگاه داشت و باید بین حوزه و دانشگاه در قسمت اساتید ارتباط برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط عصر امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه دراصفهان با اشاره به لزوم اسلامی شدن دانشگاه و به‌روز بودن حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: اگر چنانچه دانشگاه، اسلامی شد به معنای متخلق و مترقی شدن و حوزه نیز به‌روز شد و مطابق با شرایط روز حرکت کرد، این وحدت به دست می‌آید.

جانشین مدیر حوزه علمیه استان اصفهان با اشاره به اهمیت و نقش اساتید در حوزه و دانشگاه برای رسیدن به وحدت، گفت: برای رسیدن به این کار، مسئله اساسی اساتید حوزه و دانشگاه هستند و در حوزه نیز بررسی شد که اساتیدی که به‌روز هستند، شاگردان آنها نیز همین گونه بوده‌اند.

وی افزود: به نظر می‌رسد باید توجه ویژه به مسئله اساتید در حوزه و دانشگاه داشت و بین حوزه و دانشگاه در قسمت اساتید ارتباط برقرار شود، لذا نشست‌ها و گفت‌وگوهای علمی بین دو قشر اساتید، خود به خود سبب انعکاس آن به طلاب و دانشجویان می‌شود و ما نیز آمادگی همکاری در این زمینه را داریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha