یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ به مناسبت شب یلدا بیش از ۸ هزار بسته یلدایی به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی توسط نواحی سپاه عاشورا اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، بیش از ۱۳۰۰ بسته یلدایی شامل میوه و تنقلات بین نیازمندان چاراویماق با هزینه‌ای افزون بر ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به همت سپاه ناحیه این شهرستان تهیه و توزیع شد.

بسته‌های شب یلدایی شامل آجیل، کفش و بسته‌های فرهنگی به تعداد ۱۰۰ بسته در مجموع به ارزش ۴۰ میلیون تومان به همت خیران گروه جهادی بخش مهربان در بین دانش آموزان روستاهای دور افتاده و محروم دیچان، قره بلاغ، دیلمشاه، و رزگاه توزیع شد.

به همت بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و به صورت همزمان در بخش‌های مرکزی، گوگان، ممقان و دهستان شیرامین شهرستان آذرشهر ۲ هزار بسته کمک مومنانه هر کدام به ارزش ۴ میلیون ریال در بین خانواده‌های نیازمند و گروه‌های هدف توزیع شد.

در رزمایش یلدای مهدوی با مشارکت سپاه، کمیته امداد و اداره بهزیستی هوراند ۱۵۰۰ بسته هر یک به ارزش پنج میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

در آستانه شب یلدا به همت بنیاد دستان مهربان تبریز ۵۰۰ بسته معیشتی یلدایی هر کدام به ارزش ۳۵ میلیون ریال به مددجویان این مرکز اهدا شد.

بسته‌های حمایتی یلدایی به تعداد ۴۵۰ بسته شامل برنج، روغن، گوشت، میوه و پشمک توسط مرکز نیکوکاری حضرت رقیه (سلام الله علیها) مسجد جامع بازار اسکو به نیازمندان این شهر اهدا شد ارزش ریالی این بسته ها در مجموع افزون بر ۱۰ میلیارد ریال است.

به مناسبت شب یلدا و به همت سپاه ناحیه بستان آباد و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهرستان بیش از ۲ هزار بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع شد.

همچنین ۷۰۰ بسته معیشتی و البسه یلدایی هر بسته به ارزش ۲۰ میلیون ریال به همت انجمن حمایت از زندانیان تبریز در اختیار خانواده‌های مددجویان بی بضاعت قرار گرفت.

به همت خیران بنابی ۱۴۰ بسته شامل گوشت مرغ، شکلات و میوه هر یک به ارزش ۱۰ میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند زندانیان این شهرستان تحویل داده شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha