یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رنجبر گفت: گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی می‌باشند که می‌توانند در یاری محرومین و ساخت مسکن با حساب ۱۰۰ امام(ره) همکاری‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام فرهادی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن کردستان و کرم زاده مسئول مسکن محرومین حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) این استان، امروز با حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر مدیر حوزه علمیه استان کردستان دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در این جلسه ضمن تجلیل از فعالیت‌های حساب ۱۰۰ امام(ره) در یاری رساندن به محرومین، اظهار داشت: روحانیون تبلیغی در استان با معرفی محرومین در روستاها و همچنین تبیین و تشریح اهداف حساب ۱۰۰ امام(ره) می‌توانند پل ارتباطی خوبی در این زمینه باشند تا محرومین صاحب خانه و مسکن شوند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: گروه‌های جهادی حوزه‌های علمیه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی می‌باشند که می‌توانند در یاری محرومین و ساخت مسکن با حساب ۱۰۰ امام(ره) همکاری‌های لازم را داشته باشند.

براساس این گزارش: در این جلسه مقرر گردید تا تفاهم نامه‌ای فی مابین منعقد شود تا همکاری‌های دو طرف بر اساس این تفاهم نامه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha