شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای زکات خمیر

حوزه /اگر بازتاب خدمات پرداخت زکات را در جامعه بازگو کنیم علاوه بر گسترش فرهنگ زکات به مردم سبب ترغیب ملت را نیز در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس،حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در جلسه شورای زکات شهرستان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: زکات یک توصیه مهم دین اسلام برای رونق اقتصادی و گره گشایی از مشکلات اجتماعی و فردی و زدودن فقر از جامعه است .

وی افزود: با وجود حس همنوع دوستی و مشارکت مردمی در پرداخت زکات در کشور، یک الگوی برجسته در مدیریت حکومت اسلامی شکل گرفته است.

رئیس شورای زکات شهرستان ادامه داد: مردم در اغلب نقاط کشور در مقاطع مختلف با کمک رسانی ها در قالب پرداخت زکات در تنگناهای مختلف به داد فرد یا خانواده های نیازمند شتافته اند.

حجت‌الاسلام صالحی عنوان کرد: اگر پیامد های و خدمات پرداخت زکات را در جامعه بازگو کنیم علاوه بر گسترش فرهنگ زکات به مردم سبب ترغیب ملت را نیز در پی دارد.

وی تاکید کرد: فرهنگ پرداخت زکات در بین مردم در سایه حکومت ولایتی رهبران الهی بسیار اهمیت دارد و بخش مهمی از زیرساخت ها و مشکلات پیش روی نیازمندان رفع می شود.

گفتنی است؛ در این نشست سید عبدالجلیل قتالی مدیر مدرسه علوم دینی اهل سنت، میر هاشم خواستار فرماندار، مسئول شورای نگهبان ، کمیته امداد امام خمینی (ره) شهردار ، مسئولان موسسات خیریه شهرستان خمیر حضور داشتند و از آقای عزیزی خیر پر تلاش شهرستان تقدیر صورت گرفت.

خدمات پرداخت زکات در جامعه بازگو شودخدمات پرداخت زکات در جامعه بازگو شود

خدمات پرداخت زکات در جامعه بازگو شود

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha