دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کمیته امداد

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در قالب پویش یلدای مهربانی بوشهری ها مبلغ ۱.۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای برپایی پویش یلدای مهربانی از هفته گذشته و با همکاری و همیاری مراکز نیکوکاری در شهرهای مختلف استان، به ارزش ۱.۲ میلیارد تومان از طریق خیرین و مردم نوع دوست استان جمع آوری شد تا در قالب بسته‌های یلدایی بین نیازمندان توزیع گردد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر اظهار کرد: در پی اجرای پویش یلدای مهربانی با هدف شاد نمودن خانواده‌های تحت حمایت به‌ویژه فرزندان در شب یلدا، مساعدت‌های نقد و غیر نقد شامل بسته‌های یلدایی از قبیل آجیل، شکلات و میوه از سوی خیرین، حامیان و نیکوکاران به خانواده‌های تحت پوشش اهدا شد.

روشن یادآور شد: کل مبالغ جمع آوری شده در قالب بسته‌های یلدایی و سبد کالا در بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: تعداد هفت هزار و ۸۰۰ خانواده ایتام و محسنین با رویکرد مناطق محروم از مراحم خیرین، نیکوکاران و حامیان برخوردار شدند.

روشن تصریح کرد: در مجموع کمیته امداد با همراهی مراکز نیکوکاری در سراسر استان سعی کرده تا دستگیر خانواده‌های بی‌بضاعت در این ایام و برپایی سنت شب چله باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha