دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
زائر سرا

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز فعالیت هیئت مدیره احداث زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد، افزود: پروانه ساخت زائرسرای استان از سوی شهرداری مشهد مقدس صادر و کارهای مقدماتی انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست «احداث زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس» که با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: برای احداث زائرسرا زمین تحویل استان شده و هیات امنا نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز فعالیت هیات مدیره این پروژه افزود: پروانه ساخت زائرسرای استان از سوی شهرداری مشهد مقدس صادر و کارهای مقدماتی انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه سر جمع ۳۷ میلیارد تومان اعتبار دارد، گفت: این رقم از محل اعتبارات استانی و متمم سفر اول رئیس جمهور به این پروژه اختصاص یافته که برای تکمیل پروژه به اعتبارات بیشتری نیاز داریم.

احمدزاده بر ادامه روند ساخت این پروژه در مشهد مقدس تأکید کرد و گفت: این رقم نسبت به پروژه رقم خیلی زیادی نیست و نیازمند مبلغی بیش از این مبلغ هستیم که باید تأمین اعتبار شود

وی بیان کرد: این پروژه متعلق به مردم است و می طلبد آنها پای کار بیایند و هر کسی به هر میزان که می تواند به ساخت این زائرسرا کمک کند تا کهگیلویه و بویراحمد هم به مانند سایر استان ها در جوار حرم مطهر رضوی صاحب زائرسرا شود و هم استانی‌ها در زمان سفر به مشهد از این امکانات استفاده کنند.

احمدزاده با اشاره به اینکه پروژه به بهترین کیفیت احداث می شود، گفت از همه دستگاه‌ها و کارکنان دولت دعوت می کنم به هر نحوی که امکان دارد در این طرح مشارکت کنند.

استاندار در پایان از سپاه و بسیج سازندگی سپاه فتح، اداره کل نوسازی مدارس، سازمان برنامه و بودجه و دفتر نماینده ولی فقیه در استان به جهت مشارکت، همکاری و مساعدت در اجرای این طرح قدردانی کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha