چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تبیین

حوزه/ استاندار لرستان گفت: برای تحقق اهداف جهاد تبیین باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در چهارمین جلسه استانی جهاد تبیین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با بیان اینکه برای تحقق اهداف جهاد تبیین باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم، اظهار داشت: باید اهداف جهاد تبیین را با تبلیغ مستمر برای آحاد جامعه بازگو و تشریح کنیم.

وی با اشاره به مقوله انتخابات به عنوان اصلی‌ترین مبحث انقلاب اسلامی و از اصلی‌ترین محورهای جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: تشریح دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مهم‌ترین نقاط قوت مقوله جهاد تبیین برای افزایش مشارکت در انتخابات است که باید در دستور کار برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

استاندار لرستان، بر تشکیل و برگزاری جلسات جهاد تبیین به صورت مستمر، هدفمند و منسجم تأکید کرد و گفت: در برگزاری جلسات استانی جهاد تبیین باید راهبردهای کلان برای شروع انتخابات تعیین شده باشد و اجرای این راهبردها در سطح تمامی دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

زیویار با بیان اینکه مقوله جهاد تبیین همراه با اعتقاد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و سیره شهدا باشد، اظهار کرد: اعضای شورای تبیین استان باید محورهای جهاد تبیین از جمله انتخابات را برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو تبیین و تشریح کنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های جهاد تبیین در حوزه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید منسجم، هدفمند و مردمی باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha