شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لوگوی نماز جمعه

حوزه/ امام جمعه موقت سیراف گفت: آزادی بیان در کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط تا زمانی وجود دارد که خط قرمزها و یا به اصطلاح تابوهای این کشورها مانند حمایت تام و تمام از رژیم صهیونیستی و یا هولوکاست زیر سؤال نرود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام عباس رشید پور امام جمعه موقت سیراف در خطبه های نماز جمعه این هفته سیراف گفت: آزادی بیان در کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط تا زمانی وجود دارد که خط قرمزها و یا به اصطلاح تابوهای این کشورها مانند حمایت تام و تمام از رژیم صهیونیستی و یا هولوکاست زیر سؤال نرود.

امام جمعه موقت سیراف به ابعاد جرم‌انگاری حمایت از فلسطین در آمریکا پرداخت و گفت: آمریکا به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی نه فقط به حمایت‌های گسترده سیاسی و تسلیحاتی از این رژیم در جریان جنگ غزه پرداخته بلکه دستگاه حاکمه ایالات متحده نیز فشارها علیه هواداران فلسطینی‌ها و منتقدان جنایات اسرائیل را افزایش داده است.

حجت الاسلام رشیدپور تأکید کرد: آزادی بیان در کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط تا زمانی وجود دارد که خط قرمزها و یا به اصطلاح تابوهای این کشورها مانند حمایت تام و تمام از رژیم صهیونیستی و یا هولوکاست زیر سؤال نرود و به محض مطرح کردن کوچکترین پرسشی در باره این موضوعات و یا حمایت از فلسطینی‌ها و محکوم کردن جنایات اسرائیل، سخت‌ترین برخوردها با اشخاصی که این اقدامات را صورت دهند انجام می‌شود.

امام جمعه موقت سیراف در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز رحلت حضرت‌ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: انسان‌های زمینه‌ساز ظهور، الگوی «تربیت حماسی» هستند و حضرت ‌ام‌البنین(س) بهترین الگوی تربیت حماسی هستند. حیات مهدی‌باورانه و مهدی‌یاورانه، مبتنی بر تربیت مهدوی است، تربیتی که از جنس تربیت حماسی است، تربیت حماسی، مربی حماسی می‌خواهد.

وی در ادامه به مناسبت روز نهضت سوادآموزی ۷ دی پرداخت و گفت: یکی از مبارک‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، شکوفایی نهضت سوادآموزی و جریان‌سازی تعلیم خواندن و نوشتن برای عموم مردم بزرگوار ایران است.

حجت الاسلام رشیدپور در پایان به مناسبت تشییع باشکوه پیکر مطهر ۲۸۰ شهید گمنام در کشور بیان داشت: مدت‌ها است که ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت صدیقه شهیده،سلام الله علیها، با نام و یاد «شهدای گمنام» منور و معطر است.سخن اینجا است که اگر قرار است این انقلاب همچنان حرکت کند و حرکتش هم عمیق‌تر و وسیع‌تر و گسترده‌تر شود، نیازمند نیروی محرکه‌ای است، و نیروی محرکه‌ی این انقلاب هم "زُبَرِ الحَدید"هایی از نسل همین ۲۸۰ شهید گمنام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha