سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جمالی

حوزه/ دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با بیان اینکه به طور میانگین هر دوره حدود ۳۰۰ اثر به دبیرخانه های این کنگره ارسال شده است گفت: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ اثر شامل کتاب، پایان نامه و مقاله به دبیرخانه ها ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) امروز در دیدار با معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: کنگره علامه بلادی بوشهری تاکنون ۹ دوره برگزار شده و تاثیر بسزایی در رشد و ارتقای پژوهش طلاب داشته است.

وی با بیان اینکه به طور میانگین هر دوره حدود ۳۰۰ اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شده است گفت: در مجموع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ اثر شامل کتاب، پایان نامه و مقاله به دبیرخانه ها ارسال شده است.

دبیر کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان اینکه علاوه بر حوزویان، دانشجویان استان نیز در این کنگره شرکت داده می شوند گفت: طی چند سال اخیر استقبال خوبی از سوی دانشگاه های استان شده است.

حجت الاسلام جمالی با تقدیر از حمایت های نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: برگزاری این کنگره علاوه بر ارتقای سطح دانش طلاب در حوزه پژوهش، باعث شده تا طلاب جرات بیشتری برای نوشتن داشته باشند.

وی افزود: همچنین کنگره علامه بلادی باعث تا علاوه بر موضوع پژوهش، مردم استان با تاریخ علما و بزرگان این منطقه آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha