یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه سلطانیه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را اول سال مورد تاکید قرار دادند و باید به این چهار راهبرد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در جلسه هم اندیشی دهیاران روستاهای شهرستان سلطانیه با بیان اینکه انتخابات اسفند ماه امسال خیلی اهمیت دارد و باید تلاش شود مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود، گفت: انتخابات امسال اینقدر مهم است که مقام معظم رهبری از فروردین ماه امسال مباحث انتخابات را شروع کردند در حالی که معمولا چند ماه مانده به انتخابات مواردی را مطرح می فرمودند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مقام معظم رهبری از فروردین ماه به مسئله انتخابات اشاره و اهمیت آن را یاد آوری کردند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را اول سال مورد تاکید قرار دادند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد در سالگرد امام دوباره بر اهمیت انتخابات اشاره کردند و فرمودند دشمن از همین حالا توپخانه‌های خودش را به طرف این انتخابات که هنوز ۹ ماه مانده روشن کرده است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه کسانی که مخاطب دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند و اگر مشارکت ضعیف باشد، مجلس ضعیف خواهد شد، افزود: انتخابات زمینه ساز تحول است و جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد اما انقلاب این حق را به مردم داده که با رای خود افراد جدید را برای مناصب انتخاب کنند.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار و قوت نظام اسلامی است، گفت: دشمن با ناامیدی از آشوب‌سازی و تنش‌افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده است.

وی در ابتدای این جلسه با اشاره به جایگاه و وظایف دهیاران و با بیان اینکه دهیاران نماینده دولت در روستاها و رابط مردم و دولت هستند، گفت: از منظر اسلام خدمت به مردم عبادت است و محبوبترین افراد کسانی هستند که به مردم خدمت می کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: مسئول هم در برابر مردم و هم در برابر خدا پاسخگوست و اگر در این دنیا به ما مسئولان بعنوان امام جمعه، فرماندار، مدیر کل، دهیار و نماینده احترام می گذارند، اما در قیامت دست بسته محشور می شویم و تنها راه نجات، مسئولیت پذیری و خدمت به مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha